Saturday, September 25, 2010

1 FieSTA UiTM DUngun..


1 Fiesta UiTM Dungun bermula esk!! Apa itu 1 Fiesta? Ada apa dgn 1 Fiesta? Jom aku nk cite sikit psl karnival ni..1Fiesta ini aktiviti yang dianjurkan oleh Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) dgn persatuan-persatuan dalaman, JPK Kolej & pihak Hal Ehwal Pelajar (HEP) dan Alumni UiTM Terengganu. Program ini adalah aktiviti tahun yang akan dilaksanakan oleh MPP dimana melibatkan kombinasi 30 aktiviti persatuan yang akan diadakan selama seminggu di UiTM Dungun ni.

Antara beberapa aktiviti yang akan diadakan sempena 1Fiesta adalah Pertandingan Memancing, PC Fair & Book Fair, Dikir Barat, Forum Perdana, Pameran Anti Dadah, Gerai jualan dan banyak lagi.

Program 1 Fiesta ini akan berlangsung bermula 26 September 2010 sampai 2 Oktober 2010 & aktiviti-aktiviti yang diadakan akan merangkumi hampir keseluruhan kawasan UiTM antaranya Stadium Gemilang, gelanggan futsal, gelanggang bola tampar, dewan aspirasi, dewan kuliah anggerik (DKA), dewan kuliah cemara (DKC), dan kawasan persisiran pantai depan UiTM.

Jom sama-sama kite pegi usha esk!!..Mana tau ada pape yg best!!

2 comments:

  1. nak g eh.. mesti ramai cewek2 cun.. bulih pimpim tgn tepi pantai...

    ReplyDelete
  2. ramai pih..aku baru balik..xtau nk pilih yg mana 1..ramai sgt!!hahaha!!

    ReplyDelete